Marketing extrem: Tata Nano de 4,6 milioane $
Home » Noutati auto  »  Marketing extrem: Tata Nano de 4,6 milioane $
Marketing extrem: Tata Nano de 4,6 milioane $
Ceea ce trebuia sa devina cea mai ieftina si cea mai vanduta masina din lume s-a dovedit a fi un esec. Masina de 2500$ promisa de magnatul indian Ratan Tata nu a avut deloc vanzarile scontate, din 2008 si pana in prezent fiind comercializate doar 70.000 unitati. Ironia este ca in momentul in care a fost anuntata, compania Tata a inregistrat 100.000 de precomenzi! Intr-o incercare disperata de a revigora vanzarile Nano, indienii de la Tata au creat o versiune "bling-bling" a modelului pentru care s-au folosit 80 kg aur, 15 kg argint si cateva sute de pietre pretioase. In completarea ideii echipei de marketing a celor de la Tata, le-as sugera sa mai cheltuie ceva $ si sa-l convinga pe 50 Cent sa filmeze cateva reclame pentru acest model 🙂 Tata Nano "Gold Edition" va fi prezentata in mai multe showroomuri din India timp de sase luni.

Leave a Reply

Your email address will not be published.