Jurnalistii de la AutoBild au dedicat in acesta luna un spatiu important in editia germana a revistei, marcii romanesti Dacia. Acestia sustin ca in urmatorii cinci ani, gama producatorului autohton va ajunge la noua modele complet noi.

Conform AutoBild, Dacia reprezinta un puternic accelerator al vanzarilor grupului Renault pe piata vest-europeana, iar francezii vor sa exploateze din plin succesul acestei „fiice din blocul estic”. Inca de anul viitor gama Dacia se va imbogati cu mai multe noi modele.

In primavara lui 2012, la Geneva Motor Show va fi prezentat modelul de serie Lodgy, urmand ca in toamna, cel mai probabil in cadrul expozitiei auto de la Paris sa apara si noul Logan, mai mare si mai aratos decat cel actual si construit pe o platforma noua. Sfarsitul lui 2012 va aduce si primele informatii despre modelul Popster, un monovolum mai mare decat Lodgy, asemanator ca dimensiuni cu Renault Espace, care va fi declinat si intr-o varianta pentru transportul marfurilor (van).

Anul 2013 va debuta cu lansarea unui face-lift al modelului Sandero, pentru ca in vara sa apara si o noua interpretare a actualului Logan Pick-Up. Pana la finalul lui 2013 ar trebui sa apara pe piata si succesorul modelului Logan MCV.

Un an mai tarziu, in 2014, este programat un face-lift al SUV-ului Duster, dar si o varianta pick-up a acestui model.

Jurnalistii germani mentioneaza pentru 2015 aparitia inlocuitorului pentru Sandero si a unei masini chiar mai mici decat acesta, pentru ca, in 2016 sa fie lansata o masina complet noua de dimensiuni medii. Ofensiva din urmatorii cinci ani a Dacia se va incheia cu un SUV care va inlocui Duster, in 2017.

Din nefericire, multe dintre aceste vehicule vor purta doar marca romaneasca, insa vor fi asamblate in uzine din afara Uniunii Europene.

Preturile viitoarei game Dacia*:

Citadine – 6.500 euro
Sandero – 8.000 euro
Logan II – 9.000 euro
Popster – 9.000 euro
Lodgy – 9.500 euro
Duster Pick-Up – 10.000 euro
MCV – 10.000 euro
Sedan – 12.000 euro
Duster – 12.000 euro

* preturi minime estimative pentru Europa Occidentala (modelele construite la Mioveni ar putea costa mai putin pe piata autohtona)

Sursa: AutoBild via Capital

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să-ți placă și...