Daca te-ai hotarat sa iti casezi masina pentru a intra in posesia unui tichet valoric pentru programul Rabla 2011, iata cu ce acte trebuie sa te prezinti la REMAT, odata cu autovehiculul ce urmeaza a fi casat:

  1. Actul care ii atesta identitatea, precum si domiciliul sau resedinta in Romania, eliberat de  catre autoritatile romane, in termen de valabilitate, in original si copie;
  2. Certificatul de inmatriculare a autovehiculului uzat, in original si in copie legalizata;
  3. Cartea de identitate a autovehiculului uzat, daca aceasta exista, in original si in copie legalizata;
  4. Actul doveditor eliberat de catre serviciul public comunitar regim permise de conducere si inmatriculare a vehiculelor competent teritorial, in original, pentru cazul in care din certificatul de inmatriculare si cartea de identitate a autovehiculului uzat, daca aceasta exista, nu rezulta anul fabricatiei, anul primei inmatriculari in Romania si/sau categoria autovehiculului uzat;
  5. Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, eliberat de catre autoritatea publica locala in a carei raza teritoriala isi are domiciliul sau resedinta proprietarul si este inregistrat fiscal autovehiculul uzat, in original.
  6. Dosar cu sina.

In cazul unor situatii particulare, in afara documentelor prevazute mai sus, proprietarul prezinta colectorului validat urmatoarele documente, daca este cazul:

  1. Certificatul de mostenitor, in original si copie legalizata; atunci cand certificatul atesta existenta mai multor mostenitori, este necesara prezentarea unei procuri notariale, in original;
  2. Decizia emisa de catre autoritatea tutelara competenta teritorial, in original si in copie legalizata, in cazul mostenitorului/comostenitorului minor;
  3. Decizia emisa de catre autoritatea tutelara competenta teritorial, in original si in copie legalizata, in cazul persoanei puse sub interdictie sau al persoanei asupra careia a fost instituita curatela;
  4. Certificatul de casatorie sau actul administrativ eliberat de catre autoritatea competenta, care atesta schimbarea/modificarea numelui si/sau a prenumelui, in original si in copie legalizata;
  5. Documentul care atesta schimbarea/modificarea adresei de domiciliu sau de resedinta, eliberat de catre autoritatea competenta, in situatia in care adresa de domiciliu ori de resedinta inscrisa in actul de identitate difera de adresa inscrisa in certificatul de inmatriculare si cartea de identitate a autovehiculului uzat, daca aceasta exista;
  6. Procura notariala, prin care proprietarul mandateaza o alta persoana sa o reprezinte in programul Rabla.

1 comentariu

  1. tudor gheorghe

    buna ziua! a-s dori sa-mi spuneti pt auto inmatriculate pe firma ce documente trebuie pt programul rabla si daca se poate lua vaucer?? va multumesc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să-ți placă și...