Multi cred ca cei de la BMW indeamna posesorii ultimelor modele M5 sedan si M6 Coupe si/sau decapotabile sa isi faca de cap cu acestea. Chiar asa si este, doar ca va fi posibil dupa ce acestea vor fi rechemate in service pentru o prima revizie la anumite modele 2013MY vandute in SUA.
Un anunt public a fost facut de catre BMW din America de Nord pentru toata lumea si in special pentru forumurile F10 M5, in legatura cu o problema la turbocompresorul dublu de pe motoarele V8 – S63TU de 4,4l de pe modelele 2013MY M5 si M6.
O problema seriosa sa gasit si la pompa de ulei la anumite modele pe propulsorul V8, de aceea constructorul indeamna posesorii sa nu le mai folosesaca pana cand problemele nu vor fi remediate. Altfel scaderea brusca a presiunii uleiului poate produce pagube masive motorului
Aceste modele vor fi rechemate in timp ce unitatile nevandute nu vor fi scoase pe piata pana la rezolvarea situatiei anunta constructorul BMW.
Probleme cu pompa de ulei si cuzinetii au fost si pe modelul M3 E46, la modelele fabricate pana in 2003.