Campania publicitare “Imported from Detroit” a celor de la Chrysler este contestata de catre Fundatia “Made in the USA” deoarece nu prea are legatura cu realitatea. Din nefericire pentru gigantul american, fundatia mai sus amintita a depus o plangere la Federal Trade Commission acuzandu-i pe cei de la Chrysler de reclama mincinoasa. Si se pare ca au si dreptate.

Reprezentantul fundatiei a declarat: “Reclamele sunt inteligente dar sunt mincinoase. Chrysler 300 este facut in Canada. Este asamblat in Brampton, Ontario, Canada si se folosesc motoare produse in Mexic. Ultima oara cand am verificat Detroit nu era in Canada.”

Nici Ford nu a scapat atentiei fundatiei si va avea aceeasi soarta cu Chrysler, acestia fiind acuzati ca au mintit intr-o reclama, cand au afirmat ca Fusion este o masina americana.

Cei de la “Made in the USA” au solicitat FTC sa blocheze reclama incriminata pentru Ford Fusion iar in cazul Chrysler a cerut crearea unei reclame corective, prin care sa se prezinte situatia reala.

Un alt aspect sesizat de catre membrii fundatiei este faptul ca cei doi producatori americani, la un salon auto, au eliminat stickerele de pe masini in care era precizata tara de origine, inducand in eroare vizitatorii.

Sincer nu ma asteptam ca americanii sa fie atat de patrioti insa cred ca am putea sa luam un exemplu de la ei si sa incercam sa protejam mai mult industria si produsele locale; cel putin cele care merita.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să-ți placă și...