Click pentru zoom

Ieri pe contul de Twitter al companiei Chrysler a aparut un mesaje (tweet) cel putin ciudat: “I find it ironic that Detroit is known as the #motorcity and yet no one here knows how to fucking drive”. Pe langa faptul ca nu e deloc OK sa se utilizeze un limbaj trivial in mesajele oficiale ale unei companii, mai ales una de marimea Chrysler, acest tweet loveste direct in campania de marketing pe care americanii au creat-o ( a se vedea reclama pregatita de Chrysler pentru pauza SuperBowl-ului ).

Click pentru zoom

La scurt timp oficialii Chrysler si-au dat seama de eroarea comisa si au postat un mesat prin care isi cer scuze si explica faptul ca a fost compromis contul de Tweeter. Se pare ca cel ce a publicat mesajul este un angajat al companiei New Media Strategies, care se ocupa de contul de Tweeter al producatorului din Detroit. Evident, imediat acesta a fost si concediat.

Si mai ironic este faptul ca dupa acest eveniment, numarul celor care urmaresc contul ChryslerAutos a crescut considerabil.

Lasă un răspuns

S-ar putea să-ți placă și...