In 2010 Dacia a fost de departe principalul beneficiar al tichetelor de casare din cadrul Programului Rabla/REMAT. Cu cateva zile inainte de incheierea campaniei pe 2010 (care s-a prelungit pana la 31 Ianuarie 2011 deoarece au ramas multe tichete neutilizate pe piata) Dacia a pornit deja ofensiva de promovare pentru Rabla 2011. Prin email, Dacia trimite abonatilor la newsletter-ul de pe Dacia.ro invitatii sa se inscrie pe site pentru a fi informati cu privire la data exacta de pornire a acestui program.

Oficial inca nu se stie nimic despre data efectiva de pornire a programului de stimulare a innoirii parcului auto si nici ce buget va aloca Administratia Fondului pentru Mediu. Cert este ca si in 2011, in Romania, se va derula programul Rabla, spre deosebire de celelalte tari vest europene.

Dacia - Campanie Rabla/REMAT 2011
Dacia - Campanie Rabla/REMAT 2011

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să-ți placă și...