Tata Nano - concurentul pentru noua masina de 2500 Euro a grupului Renault-Nissan
Tata Nano - concurentul pentru noua masina de 2500 Euro a grupului Renault-Nissan

Cei de la Renault-Nissan vor sa faca o masina de 2500 Euro. Acest plan nu esti imposibil insa nu cred ca va prinde in Europa. Se poate vedea clar cum arata si cum se vinde o masina atat de ieftina la modelul Tata Nano, care nu a fost un succes nici macar in tarile din lumea a treia. Dacia nu are de ce sa-si faca griji deoarece o astfel de masina nu prea are cum sa ia din cota de piata a modelelor romanesti.

Gerard Detourbet va fi, incepand cu 1 ianuarie, responsabilul unei echipe Renault Nissan care va dezvolta o platforma pentru un vehicul de trei ori mai ieftin decat Dacia Logan, scriu in exclusivitate jurnalistii de la La Tribune.

Fostul responsabil al gamei entry a grupului Renault, artizanul care s-a aflat in spatele intregii game Dacia, Gerard Detourbet, va conduce o echipa comuna Renault-Nissan, care va lucra la un model al carui pret va fi de 2.500 de euro, o premiera pentru industria auto europeana, unde Dacia Logan are un pret minim, in Franta, de 7.700 de euro.

Proiectul supervizat de Gerard Detourbet, ar trebui sa duca la crearea ulterioara a unei noi familii de vehicule cu preturi mai mici decat cele ale modelelor Dacia. Evident, astfel de masini nu se vor putea adresa decat clientilor din statele emergente unde restrictiile privind siguranta pasagerilor sunt mai putin drastice. De altfel, oficialul Renault a mentionat intr-o discutie purtata la expozitia auto de la Frankfurt din aceasta toamna ca „a muncit din greu” la o masina mai ieftina decat Dacia Logan, o „masina populara” cu care sa castige piata din Brazilia. Pentru noul proiect, sablonul pare sa fie Renault Twingo.

Modelul ar putea fi o lovitura nu doar pentru Logan, dar si pentru indienii de la Tata, care isi propusesera sa vina in Europa cu modelul Nano, cea mai ieftina masina din lume.

Conform informatiilor La Tribune, modelul de 2.500 de euro nu va fi realizat pe platforma Dacia, deja prea scumpa pentru ambitiile Renault.

Lasă un răspuns

S-ar putea să-ți placă și...