Dupa ce a devenit liderul pietei locale pe segmentele compact, SUV si vehicule comerciale, prin modelele Logan, Duster si Logan VAN, Dacia a lansat si in Romania autoturismul de familie Lodgy, pe care isi propune de asemenea sa il impuna lider de segment.
Dacia a primit pe piata locala pentru acest model 200 de comenzi, din cele 8.000 de cereri la nivel mondial, masina urmand sa fie prezenta de astazi in showroom-uri.
“Pana acum, peste tot in lume au fost lansate 8.000 de comenzi din partea clientilor nostri. Pana in prezent avem 200 de comenzi din partea clientilor romani, care nu au vazut masina, ceea ce pentru noi reprezinta un vot de incredere”, a declarat Thomas Dubruel, directorul comercial Dacia.
Modelul Lodgy vizeaza un nou segment de clienti, respectiv al familiilor, si este primul model Dacia produs in afara Romaniei, la Tanger, in Maroc. Masina poate fi achizitionata pe piata romaneasca la preturi incepand de la 9.500 de euro, TVA inclusa.
Reprezentantii Dacia nu au oferit cifre privind nivelul estimat al vanzarilor pentru noul model, dar au precizat ca grupul are ambitii foarte mari pe piata vest-europeana, iar pentru cea locala vizeaza pozitia de lider de segment.
Modelul a fost prezentat in martie, la Salonul Auto de la Geneva, si poate fi comandat de circa 30 de zile de catre clientii din Romania.
Gama cuprinde trei niveluri de echipare – Acces, Ambiance si Laureate – si patru motorizari: doua propulsoare pe benzina si doua motoare diesel.
Afacerile Automobile Dacia au crescut cu 15,5% anul trecut, de la 11,4 miliarde lei pana la 13,17 miliarde lei, dar profitul net a inregistrat un regres de 8%, de la 300 milioane lei la 275,1 milioane lei.