Ceea ce trebuia sa devina cea mai ieftina si cea mai vanduta masina din lume s-a dovedit a fi un esec. Masina de 2500$ promisa de magnatul indian Ratan Tata nu a avut deloc vanzarile scontate, din 2008 si pana in prezent fiind comercializate doar 70.000 unitati. Ironia este ca in momentul in care a fost anuntata, compania Tata a inregistrat 100.000 de precomenzi!

Intr-o incercare disperata de a revigora vanzarile Nano, indienii de la Tata au creat o versiune „bling-bling” a modelului pentru care s-au folosit 80 kg aur, 15 kg argint si cateva sute de pietre pretioase. In completarea ideii echipei de marketing a celor de la Tata, le-as sugera sa mai cheltuie ceva $ si sa-l convinga pe 50 Cent sa filmeze cateva reclame pentru acest model 🙂

Tata Nano „Gold Edition” va fi prezentata in mai multe showroomuri din India timp de sase luni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să-ți placă și...