In curand, VW va lansa prima camioneta din gama lor de automobile, sub denumirea de Amarok. Nu stim exact ce i-a determinat pe nemtii de la Wolfsburg sa intre si pe aceasta nisa, a utilitarelor, dar cu siguranta masina va avea toate caracteristicile unui Volkswagen (chiar si un design simplu dar rezistent).
Intr-o prima faza, Amarok va fi disponibil cu o cabina dubla si doua variante de motorizare: 2,0 litri TDI cu 122 cai putere si 2,0 litri BiTDI (biturbo) cu 163 cai putere. Nu va lasati pacaliti de puterile relativ mici ale motoarelor; acestea (motoarele) au fost reglate pentru a avea cuplu mare, in detrimentul vitezei maxime, deoarece se presupune ca de multe ori Amarok va fi pus la munca.
Ca element de noutate, VW propune un nou sistem de tractiune integrala. Daca pana acum toate Volkswagen-urile veneau cu tractiune integrala permanenta, Amarok va fi oferit cu un sistem de tractiune 4Motion selectabil cu urmatoarele optiuni: tractiune spate, tractiune integrala in regim normal si tractiune integrala cu utilizarea reductorului (pentru a putea transporta sau tracta sarcini mai mari). Comutarea intre cele trei moduri de tractiune se face prin intermediul unui buton din bord si nu utilizand un reductor clasic, asa cum fac aproape toate celelalte utilitare.
Pretul de pornire in Romania este de 23.500 Euro si poate ajunge pana 32.000 Euro. Mai trebuie mentionat ca Amarok va poate oferi toate functionalitatile unei masini moderne (AC, geamuri electrice, MP3 player, ABS, ESP) impreuna cu optiuni specifice masinilor off-road si utilitare (diferential electronic blocabil, asistenta la coborarea pantelor, asistenta la pornirea in rampa, Trailer Stability Control).
Galerie foto Volkswagen Amarok
[pe2-gallery album=”aHR0cDovL3BpY2FzYXdlYi5nb29nbGUuY29tL2RhdGEvZmVlZC9iYXNlL3VzZXIvMTA2OTEwNTUwMjI2MjYzNzY3OTg5L2FsYnVtaWQvNTU3NzM2MTg4MTM1MDE0MDcyMT9hbHQ9cnNzJmFtcDtobD1lbl9VUyZraW5kPXBob3Rv”]