Cu siguranţa ai remarcat că în ultima vreme au apărut în peisajul urban tot mai multe spălătorii auto “self”, adică acele locuri unde îţi speli singur maşina! Această transformare în domeniul spălătoriilor auto este mai mult decât naturală şi putea fi anticipată de către antreprenori!

spalatorie auto self wash

Motivele pentru care o spătorie auto self wash poate fi un succes

Câteva din motivele pentru care ai dori să-ţi transformi spălătoria auto clasică pe care o ai sau să-ti construieşti direct o spătorie self service sunt:

  1. Reducerea costurilor cu personalul – în prezent resursa umană are în general un cost deloc neglijabil iar în spălătoriile auto manuale are o pondere semnificativă în structura de costuri;
  2. Dificultăţi în găsirea şi retenţia angajaţilor – dacă deja ai o spălătorie auto clasică ştii cât de greu este să găseşti personal;
  3. Program de lucru virtual non stop – de multe ori am văzut spălătoriile auto pline în miez de noapte sau în zile de sărbătoare legală! Pentru o spălatorie clasică ar fi imposibil să asigur personal şi în aceste perioade şi, în acelaşi timp, să ramâi profitabil;
  4. Control şi predictibilitate asupra afacerii fără să-ţi petreci tot timpul în spălătorie – practic se elemină pierderile cauzate de angaţi problemă;
  5. Mai mult timp liber pentru tine – acest model de afacere necesită implicare minimă odată ce toate aspectele funcţionale au fost puse la punct!

Ce ai nevoie pentru o spălătorie self service

Ca în orice altă afacere, sunt câteva aspecte cheie de care depinde succesul acesteia:

  1. Poziţionarea spaţiului – este clar ca ai nevoie ca spălătoria ta să fie vizibilă şi uşor accesibilă! Fie va fi în vecinătatea unei zone dens populate sau este poziţionată într-o zonă cu trafic intens. Vadul comercial specific este foarte important deoarece acesta îţi va aduce clienţii;
  2. Alegerea unui furnizor pentru echipamente de spălătorii auto self service – acest aspect este cel putin la fel de important ca vadul comercial. Este vital ca instalaţia tehnică să fie fiabilă şi să ofere funcţiile cerute de clienţi. Alege un furnizor care să îţi poată oferi suport tehnic şi mentenanţă ulterior instalării iniţiale;
  3. Utilizează consumabile de calitate şi menţine spălătoria auto la o stare bună de funcţionare – astfel îţi vei fideliza clienţii existenţi şi vei atrage unii noi!

Cand vei face investiţia iniţială, cu siguranţă, costurile pentru amenajarea spaţiului şi dotarea cu echipamente a spălătoriei vor fi importante! Totuşi încearcă să gândeşti pe termen lung deoarece nişte echipamente foarte ieftine sau la mâna a doua s-ar putea să te coste mai mult ulterior!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

S-ar putea să-ți placă și...